جادوی رنگها
تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, | 14:10 | نویسنده : کیمیا

 

 

توی جامدادی

یه دنیا رنگه...

یه دسته مدادرنگی

که هر کدوم یه گوشه ای نشستن

یکی کوتاهه

و یکی بــــلـنـــد

سفید رسید به آسمون

تا به ماه یه دنیا نور عیدی بده...

آبی رسید به دریا

تا زندگی ماهی ها رو از نو رنگ کنه...

سبز پرید روی خاک

تا با کاشتن چمن ها،

خاک مرده رو زنده کنه

زرد پرواز کرد پیش خورشید

تا دریای مهربونی و گرما رو هدیه خورشید کنه

شاید تو هم ناامیدشده باشی ولی چه فایده داره؟

این همه غصه و اندوه

حالا که دنیا این قدر قشنگه

پس تو هم با لبخندت زیباترش کن....

 

به نوشته خودم

کپی بی کپی!



نظرات شما عزیزان:

خانم اسدی
ساعت22:49---6 آبان 1391
کیمیا جان سایت جالبی داری کمی هم مطالب علمی خصوصا جغرافیایی اضافه کن
پاسخ: خیلی ممنون که به اینجا سر زدید خانم چشم حتما میذارم


تینا
ساعت21:00---29 شهريور 1391
قالب جدید مبارک خیلی قشنگه



مطالبتم حرف نداره گلم
پاسخ: مرسی تینا جونم بازم شرمنده کردی ما رو...


anita
ساعت12:42---29 شهريور 1391
اپم....

بدو بیا....

یه سری بزن...

یه نگاهی...

یه نیم نگاهی....

یه نظری...

یه لنگه دمپایی....

یه...

بیا دیگه....

منتظرم
پاسخ: اومدم... اومدم دیگه! باشه ؟ !؟ ؟؟!؟!؟ خیلی خب مگه گفتم نمیام؟!!؟


الهه
ساعت0:19---28 شهريور 1391
سلام دوست من

خواستم بهت بگم:

اسم وبمو تغییر دادم!

اسم لینکمو هم تغییر بده لطفا!

✯❤✯Khalvat✯❤✯

اسم جدیده!

ممنون میشم!

موفق باشی

خدافظ
پاسخ: سلام دوست من آخه چَرا؟! بروی چـــــــــــــشم! اووووووووو مای گااااد! خواهش فوکولم همچنون بای


kasra
ساعت18:54---27 شهريور 1391
ch ajab to y bar b ma j dadi!1!!
پاسخ: ببخشید من که به نظرات شما جواب میدادم؟


فاطمهـ ـ ـ
ساعت14:22---27 شهريور 1391
قالب جدید مبارک
پاسخ: مرسی فدات شم


فاطمهـ ـ ـ
ساعت14:21---27 شهريور 1391
زیبا بود...

پس تو هم لبخند بزن و دنیا رو زیباتر کن لبخند زیبای خدا

وبم رو به روز رسانی کردم میدونستی؟؟!
پاسخ: اختیارداری نه نمیدونستم ممنونم که خبر دادی همین الان میام...


kasra
ساعت16:54---26 شهريور 1391
jaleb mibashad
پاسخ: تشکر میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز